Iohannis: România are nevoie de un guvern stabil și de un premier integru. Preşedintele Klaus Iohannis a semnat marți decretul privind desemnarea lui Mihai Tudose (un om cu atîtea nuanţe gri în biografie, care minte cu seninătate chiar în documentele oficiale... :).



Dorin Tudoran m-a banat pentru un comentariu în care i-am atras atenția că Marin Preda este teleormanez (Încă un 'telectual deranjat de criticile aduse Securității ceaușiste. Dorinele, dracu' te-a pus să-ți curgă din gură. Până la tine n-am mai întâlnit 'telectuali analfabeți funcțional :) (Propagandiștii semuiști mă întreabă adesea de ce critic Securitatea și dacă sunt fiu de general securist. Pe bune, acum, sunt chiar atât de proști? :).



Recomandare pentru economistul Florin Cîtu - Warren Mosler (logică elementară)
Recomandare pentru economistul Lucian Isar - Scott Sumner (e varză)

Ipoteze:
Libertarianul Bogdan Glăvan este bugetofag. Libertarianul John Galt (comentacul) este bugetofag. Libertarianul Cristian Păun este bugetar.
Concluzie:
Think tank-ul care alimentează tonetarii grobieni, de dreapta, cu raționamente din prepuțul gândirii neanderthaliene, e alcătuit din asistați social.
Ai 2 vaci sterpe și un tractor ruginit? Numele tău e John Galt, țiitorul planetei. "Survenția" la hectar și asistența socială de care te bucuri atât timp cât faci umbră pământului degeaba nu sunt decât distorsiuni ale... nuvelei.

duminică, 14 iunie 2015

Trenduri iunie 2015

... se strânge lațul... imagini în premieră... Isărescu a lăsat leul fără puls... :D

EURRON

Deocamdată n-avem (eu sigur n-am :) prea multe opțiuni decât să urmărim prețul de închidere săptămânal.
4,489 și 4,5255 par a fi ținte de preț realizabile pe termen scurt, iar restul poeziei îl cunoașteți... închidere peste 4,5 => Isărescu elimină efectul scăderii TVA asupra inflației. :)

EURUSD
31 mai 2015
 În cazul în care prețul n-ar fi testat 1,0845, configurația ar fi fost puternic bullish, țintă 1,17. Rămâne să văd la ce nivel vor apărea vânzătorii de euro. Într-o primă fază, 1,1143 e o rezistență solidă, însă nu exclud o întoarcere totală, până la 1,1475. AC, sursa

14 iunie 2015

EURUSD nu reușește să mă surprindă în mod deosebit, însă nici nu aș intra singur în rahat. Totuși, acel 1,1475 e un nivel de ofertă care merită o intrare short (Stop Loss 1,1565).
Am evidențiat o zonă de confluență în jurul acestui 1,1475 pe care eu îl consider nivelul esențial. Notațiile n-au treabă cu valurile elliot, ci sunt doar simple repere pentru a înțelege căror valuri le corespund țintele de preț. În primul rând algoritmii HFT au prima țintă de preț la 1,151, nivel de la care un volum semnificativ de poziții long se vor închide. Mulți traderi de retail, dar și un număr semnificativ de foști bancarzi folosesc nivelele Dinapoli și, în consecință, 1,1441 e prima țintă de preț la care euro va începe să fie vândut consistent. Neșansa face ca 1,1466 să se dovedească o rezistență foarte solidă, înaintea căreia se află cu siguranță cele mai multe ținte de preț, ceea ce înseamnă că presiunea va crește pe vânzarea euro.
Alternativ, depășirea nivelului de 1,1565 aprinde beculețele cumpărătorilor de euro pentru 1,17 (very low probability).
__________________________
L.E. 16 iunie 2015
Mike Norman: ... the euro... has no place to go but down... sell rallies in the euro...
__________________________
USDX
31 mai 2015
14 iunie 2015

Dolarul ar putea retesta 93,56 (e posibilă și atingerea lui 92).


GBPUSD
31 mai 2015
...ținta acestei mișcări este 1,5217, iar cumpărătorii răbdători așteaptă nivelul de 1,5185, țintă 1,5882. AC, sursa

14 iunie 2015

Ținta de 1,5217 a fost atinsă, am deschis o poziție long la 1,5185 înainte de a pleca spre Walley World și... m-am întors. Mai departe... mai încolo. :)

USDJPY
14 martie 2015
Bonus: preț țintă 1 = 124,59 => corecție => preț țintă 2 = 129,09 => corecție. AC, sursa
31 mai 2015
Mă aștept că ținta mea să fie atinsă la nivel de pip... USDJPY retestează 121,41, după care... 129,09. AC, sursa

14 iunie 2015

Ținta mea a fost atinsă... cu fulgi cu tot și s-a înregistrat și corecția de care vorbeam cu 3 luni în urmă. Cred că prețul a plecat deja spre 129,09 (pauză/corecție după 127,33). Alternativ, 121,95 atins => scenariu anulat, refac analizele...

USDTRY
19 mai 2015
Pare să-și fi epuizat ascensiunea, însă nu e exclus ca, înainte de cădere, să bifeze 2.793. AC, sursa

14 iunie 2015

... bifat.

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri

Analiză fundamenta...tă