Iohannis: România are nevoie de un guvern stabil și de un premier integru. Preşedintele Klaus Iohannis a semnat marți decretul privind desemnarea lui Mihai Tudose (un om cu atîtea nuanţe gri în biografie, care minte cu seninătate chiar în documentele oficiale... :).



Dorin Tudoran m-a banat pentru un comentariu în care i-am atras atenția că Marin Preda este teleormanez (Încă un 'telectual deranjat de criticile aduse Securității ceaușiste. Dorinele, dracu' te-a pus să-ți curgă din gură. Până la tine n-am mai întâlnit 'telectuali analfabeți funcțional :) (Propagandiștii semuiști mă întreabă adesea de ce critic Securitatea și dacă sunt fiu de general securist. Pe bune, acum, sunt chiar atât de proști? :).



Recomandare pentru economistul Florin Cîtu - Warren Mosler (logică elementară)
Recomandare pentru economistul Lucian Isar - Scott Sumner (e varză)

Ipoteze:
Libertarianul Bogdan Glăvan este bugetofag. Libertarianul John Galt (comentacul) este bugetofag. Libertarianul Cristian Păun este bugetar.
Concluzie:
Think tank-ul care alimentează tonetarii grobieni, de dreapta, cu raționamente din prepuțul gândirii neanderthaliene, e alcătuit din asistați social.
Ai 2 vaci sterpe și un tractor ruginit? Numele tău e John Galt, țiitorul planetei. "Survenția" la hectar și asistența socială de care te bucuri atât timp cât faci umbră pământului degeaba nu sunt decât distorsiuni ale... nuvelei.

joi, 1 ianuarie 2015

EUR/USD... Greek tragedy

Dictonul anului... 2015:
Life is a bad joke. As Iris Robinson and Goldman Sachs prove, existence is absurd and meaningless – we may as well laugh at it

Începând cu 5 decembrie 2014 simțul meu de... presimțire mi-a îndreptat atenția către... Grecia, evoluția politică din Grecia fiind demnă de manualul Micului Speculator - Dumiță Edișăn. De atunci situația politico-speculativă s-a tot agravat... zi după zi.
Nu mai târziu de a doua zi, pe 6 decembrie 2014, am postat articolul USD/RON... concluzii pripite (2) în care atrăgeam atenția că euro nu se poate prăbuși doar pur tehnic și că urmează, bineînțeles, și o dramoletă:

6 decembrie 2014:
Păi ia relaxați-vă intelectual, trageți aer în piept și gândiți-vă la diferențele dintre cele două momente.
Am ajuns în decembrie 2014 aproape de același nivel din iunie 2012 când Spania era ca și falită, iar UE... bucăți.
Aveți voi informații din mainstream despre vreun cataclism financiar... european?
Repet... din mainstream media.
Am coborât suav și natural până pe... marginea prăpastiei.
Ce urmează?
Ei, asta nimeni nu știe. AC sursa
Nu-s tocmai Nostradamus să produc... cimilituri în versuri. Eu prefer rima... albă.

Cum arată mainstream media pe 1 ianuarie 2015?

29 decembrie 2014:
Greece plunged into crisis as failure to elect president sets up snap election
Will Greece's Crisis Mean Tragedy For The Euro?
30 decembrie 2014:
Greece crisis: Germany's Schaeuble warns over reform
31 decembrie 2014:
How Scary Can Greece Get?
3 ianuarie 2015 :) (print edition)
The euro’s next crisis
... etc.

Cu toate astea, n-am putut să mă abțin din a mă contrazice cu absolut toată lumea, iar în data de 25 decembrie 2014 am nuanțat pe blogul lui Lucian Sârbu că Tsipras s-a transformat și el într-un om politic responsabil care-i va dezamăgi pe greci exact așa cum au făcut-o și ceilalți... elefanți în formă de porci.
Pe 30 decembrie Financial Times confirmă:
Greece’s Syriza no longer terrifies some investors
Alexis Tsipras, Syriza leader, has abandoned his pledge to “tear up” the bailout agreement with international creditors and is instead emphasising more moderate steps to address the debt load as well as his deep commitment to the euro. sursa
Ăăă... deci... ăăă... urmează dramoleta, probabil niște bărcuțe grecești vor fuziona sau fisiona, nu-s doct în domeniu așa că nu știu ce spun, și probabil niște bărcuțe austriece vor face poc și puf după megapetrecerea multianuală de la... Kremlin.

De la postarea din 21 decembrie 2014 maleficii care manipulează piața au dus cursul EUR/USD de pe marginea prăpastiei către prima (următoarea primă) țintă, situată la 1,2093. Zic eu că e ușor de dedus că o eventuală perforare va induce expectația (I'm shitting with you :) atingerii celei de-a doua ținte.

21 decembrie 2014

Din perspectiva unui forexist, 1,2093 reprezintă o țintă ratată cu un pip, iar ca analist tehnic aș putea pretinde deja un... tarif orar ceea ce însă nu-mi permite... caracterul. :)

1 ianuarie 2015

Iulian Rusu/Neowave încearcă să deslușească aici evoluția imediată a EUR/USD și tind să-i dau dreptate, cum o fac de obicei. Am trecut de marginea prăpastiei ca aruncați de pe geam (așa cum credeam pe 21 decembrie 2014), iar manipulatorii pieței au perforat ușor și linia de trend bullish dată de minimele atinse în 2005 și 2010, în opinia mea... fals. Asta înseamnă că după vacanța cu pocnitori și artificii, nivelele astea vor fi retestate, foarte probabil, și marginea prăpastiei, iar când se vor fi adunat destule poziții long, pline de speranțe... deșarte pentru noul an, sith-ii își vor umple conturile, iar știriștii vor reîncălzi ciorba... Grecia...


... un an nou fericit! :)

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri

Analiză fundamenta...tă